Avlyssnar varenda steg.

Tjenare mannen.
Har inte bloggat än, fullt upp i mitt lilla liv vettni. Och jag gruvar mig nästan för nästa vecka, händer så sjukt mycket hela tiden då...
Iallafall! Fredagskvällen var gryym. Satt hos Ellen i Bergsåker med Lisa och sen kom det lite mer folk. Dock har jag inga barnvänliga bilder att lägga upp.
Lördag var hemmadag. MYSIGT.
Idag var det mors dag, så hela familjen tog sitt pick och pack och drog på Grand Hotel Clarion för mors-dag-brunch!
GISSA om jag åt!



Typ. Godare än godast. Det var så att det var synd att man blev mätt! Hade kunnat sitta där hela dagen annars.
Och jag är fortfarande mätt som en gris, vi var där vid tolv.
Sen efter det blev det storhandling och hem till lägenheten och plugga. Träning, sen plugga lite mer. Nu ska jag plugga ytterligare lite till och sen ska jag se på Trassel.
Kommer inte komma i säng förrän fyra inatt, men jag ska bannemej se den där filmen!!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0