Fredag.

Fredag. Fortfarande morgon. Och det är kaos i mitt huvud!
Jag har varit på skolan, skrivit ett prov och fikat med vår lärare Elin som ska sluta. Och ha barn. Herregud, jag satt där och bölade. Vet inte riktigt varför, men jag tycker det är så synd att året är slut igen. HAHA, call me a dumbass, men jag vill nästan inte gå på sommarlov. Den senaste tiden har gått alldeles för fort. Jag har inte hunnit med mig själv. Kaos.

Ikväll är det också kaos. Först fotografering med konfirmander, sen på kvällen vet jag inte vad som händer. Får se om jag drar ut, skulle vilja. Men har för lite ork känns det som.
Lördag morgon innebär övning med konfirmanderna, igen.
Lördag kväll innebär antingen (troligtvis) hemma, eller Alnö. Fårsee. Har noll lust på fest tyvärr.
Söndag = konfirmation, och träning.
Jag läju ha glömt något. Men nu ska jag gå och äta med Viktor.

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0