I woke up today in London

HEJ.
Nu är jag återigen hemma efter en händelserik dag. Är typ aldrig hemma nuförtiden? Iallafall inte hemhemma. Men hemma, det känner jag mig som. Här, där jag sitter på en stol. Och lyssnar på Paramore.
Och återigen har jag tagit på mig en massa arbete som jag egentligen inte behöver göra, men som jag så hemskt gärna faktiskt vill göra.
Jag ska klippa ihop konfirmationsläger-filmer!
Ska bli riktigt spännande. Men det kommer ta tid. Sjukt med tid. Tur att jag har tills oktober på mig! Hehe.

Nu tänkte jag berätta om min dag:
Onsdag, klev upp som tur var i tid! Duschade och kutade till skolan. Hade nationella i Matte A, kändes som att det gick asbra, men sen när man satt och pratade med resten av klassen, så visade det sig att det nog inte gick så jävla bra ändå..
Hade tre timmars hål, fylldes med Jennie & Emma och en korridor.
Sen vare dags för programforum, blablabla, gick på stan en sväng med Ellen. Sen tog jag bussen till Matfors för möte.
Nu är jag hemma! Snart är det Grey's gott folk.

Tills nästa gång.. BAILANDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0