KUL VA

KUL att det filredigeringsproglam jag har på datorn INTE FUNGERAR.
KUL att jag suttit och laddat ner nåt annat filmredigeringsprogram SOM INTE HELLER FUNGERAR.
KUL att jag har hela helgen fullbokad in i varenda jävla minut.
KUL att BigBrother bjuder deltagarna på Pizza, och jag är svinhungrig.
KUL att jag är sjukligt sugen på yogurt men vid den här tiden har inte ett enda ställe öppet.
KUL att jag har 0,18 kronor på kortet.
KUL att min pappa är i afrika, och inte jag.
KUL att jag måste duscha men inte orkar.
KUL att jag nyss halvt sket på mig för nån idiot skickade en länk på nåt äckligt, vidrigt, läskigt, uschligt.
KUL att jag är arg.
KUL att jag verkat bitter typ hela dagen mot allt och alla.
KUL att jag har friluftsdag imorgon.
KUL.
KUL.

Nu ska jag sluta vara bitter, göra lite fika och duscha.
HEJDÅ. KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0