När vi är tillsammans, och du vill dansa.

Hejhej bloggen, tänk att jag aldrig har tid att blogga..!
Idag är det tisdag, och jag har varit i skolan som vanligt. Sen stylade Ellen mig till hennes projekt och vi åkte ut till birsta för sista finishen.
Efter det blev det är fara hem med henne och Daniel till Bergsåker, duscha, diska och steka fiskpinnar.
Där någonstans emellan kom Ronja Rövardotter-vädret. Underbart, hur mysigt som helst.
Nu har jag och Ellen suttit och spelat super mario på wii i typ 2 timmar och jag är helt slut. Har ont i magen, käkarna och huvudet. Och tummen.
Näe, nu ska jag lägga mig i deras soffa och försöka sova en stund.
Imorn äre onsdag, right?
Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0