I don't mind spending every day

Ibland får jag lust.

Namn: Amanda. Qvarfort också i fall ni inte visste det redan.
Piercingar: Ett par stycken.
Tatueringar: Nej, men det kommer.
Längd: 167 hela.
Skostorlek: 37.
Hårfärg: Brunt?
Fräknar: Några under ögonen. Typ 3 stycken. Ih.♥
Motto: Det löser sig.
Kär?: Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland. Rätt ofta, hehe.
Tycker du att du är attraktiv? Jovars!
Vilket schampo använder du? Head&Shoulders.
Vad är du rädd för? Takskottare.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja!

Senaste
Filmen du hyrde? Hjälp! Ingen aning. I Love You Philip Morris tror jag. BRA längesen!
Filmen du köpte? Ingen aning.
Låten du hörde: Bruno Mars – The Lazy Song
Låten du laddade ner? Maggios album.
Personen du ringde? Mamma.
Personen som ringde dig? Viking.
TV-program du såg? Grey's igår.
Person du tänkte på? Heh, dr Avery, MUMMA.

Favorit
Låt: Jag har nog ingen!
Sak att göra: Sova skulle jag tro. Och duscha. Och skratta.
Sport: Jag dansar. Det är roligt.
Kläder: Tror mina hängselbyxor ligger i toppen justnu. Men det varierar..
Film: Tror inte jag har någon sån heller, tycker egentligen inte om att se på film. Långtråkigt!
Bil: Haha, värstingbilar.
Serie: The Big Bang Theory & Grey's Anatomy. BB också.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Massor.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Det tror jag inte
Träffat någon från internet IRL? Ja.

Antal…
Gånger du varit kär? Har jag varit det? Jo det har jag nog. En gång.
Gånger ditt hjärta brustit? Ouch. Två..
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning.
Tjejer du kysst? Vet inte, tio?
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hah, ett par gånger!

Senaste…
Boken du läste? Hjärtat får inga rynkor - Mark Levengood.
Personen du fick e-mail av? Skönborgs folkdanslag.
Personen du fick brev av? Spelmansförbundet.
Personen du fick sms av? Viking ”Gul bil."
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela?! Flera år sen. Men annars var det igårkväll.
Saken du köpte? Pepparbiffar, potatissallad och naturgodis.

Snodde listan här --> här. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0