Världens snuskigaste man.

HEJ!
Nu är jag hemma igen. Gick in till stan iförd linne och jeans, hand i hand med min söta lillasyster. Bjöd henne på glass och korv. Hur mysigt som helst!
Sen åkte vi till birstahaha, skulle prova ut kläder inför modevisningen på onsdag.
Hur läskigt som helst, jag ska dansa folkdans i en klänning som kostar över tre och ett halvt tusen. Lite överdrivet tycker jag..
Men det blir nog superbraa!
Käkade en taco-tallrik + en nachotallrik på tacobar, och nu sitter man hemma igen.
Försöker få tag i min kära vän Hanna, SOM INTE SVARAR I TELEFON!
Jag vill ut, NUUUU! Gå ut och gå med mig Hanna, nu på stört!

Kolla det är nääästan satt man ser hur mycket tacos jag ätit!!!


hehhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0