Allrightyrighty.

Jag är less. Obeskrivligt less. Jag och mamma går varandra på nerverna.
Har varit hemma för länge, men på fredag blir det ändring på det. Ska till Västerås.
Och vafan gör man i Västerås? tänker ni. Och vet ni vad, det gör jag med. Har för mig att dom pratar ganska roligt där, var dit samma sväng i fjol.
Det ska bli askul i vilket fall som helst.
Vad jag ska göra blir en hemlis. Men å andra sidan, de flesta som läser min blogg känner mig, och kan troligtvis gissa sig till svaret.

Idag har jag varit och klippt mig, har inget hår kvar. Allvarligt.
Ikväll har jag sett på danskt krim. Jag förstår inte att jag offrade ett helt avsnitt av Grey's Anatomy, för en kass timme till att lyssa på gurglande diskutioner, och där huvudpersonen i dramat har asperger.
Kill me softly.

Nu ska jag leta fram mitt förlorade guld, kvällens Grey's-avsnitt på kanal5play.se och sedan sova. Imorn kommer Tom, vi ska färga hår och flytta rum. Kanske dyker det upp lite bilder på mitt huvud? Kanskekanske.
GOdnatt!

edit: va äre för skit!! 19 spänn för lite tvtitt, ta er i brasan. SKANDAL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0