Hopeless.

Hej hopp.
Idag har jag städat, tvättat, lagat mat, diskat, handlat & badat på himlabadet. Dessutom tittat på film med lillasyster.
Jag är så trött, går inte att beskriva. Blir riktigt tidigt för mig ikväll, ska bara se på någon raw-avsnitt först. Imorgon ska jag till tandläkaren 8.30. PEPP.
Sen vänta i gamla goa matfors fram tills 14.30 då jag har klipptid. Efter det vänta ytterligare ett par timmar tills mamsen slutar jobbet.
R0ligt det här med avstånd. Distanser.
Iallafall. Ska klippa håret, färga håret. You name it.
Lägger väl upp nå bilder imorgon, och bilderna från helgen är fortfarande under bearbetning (typ).

Bild sen promenaden jag sparkade mig iväg på igår. Gick bara till grannarna eftersom det severades lunch där.. men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0