I've got a new best friend, her name is Calorie.



Hej måndag. Snö dag 2.
Jag sitter hemma och är dödstrött. Hade Viktor hos mig inatt och då ska man göra allt förutom att sova. Vi hann med en väldans mycket roligt..
När vi kom till stan igår gick vi in till julskyltningen och log snällt åt alla barn som sålde knäck och senap.
Åt på TacoBar och landade tillslut på Kårhuset där min träning ägde rum. Galet vad han var duktig. Ja, han dansade.
Vi sprang hem en timme tidigt för att börja baka. Lussebullar och knäck.
Mina lussebullar blev misslyckade, fula, och inte särskilt goda. Don't blame me, det var första gången.

Idag har jag haft skola och make-up lektion, i 30-tal. Vi såg alla ut som drag-queens när vi gick därifrån.
Nu ska jag sova en timme innan mamma kommer hem, då ska jag färga hennes ögonbryn + fransar.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0