I don't change my point of view, for noone but you.

Har ont lite överallt, sitter med trötta ögon och ler lite för mig själv över att min lärare inte svarar på mina mail. Inte för att det är roligt, utan för att jag blir förbannad över det.
Mina bullar är kickass, imorn kommer två modeller + två klasskompisar och får avnjuta dem med mig. Shit, städa. Nej, de får leva med min skit. Jag lever med ju med deras? Logik ut till minsta punkten.

Lyssnar på äcklig musik och stör mig som fan på att bara ena örat av mina hörlurar fungerar. Dönderjobbigt.
Min mun smakar müsli och jag har ingenting mer att skriva, kanske letar efter en passande bild. Fortsätter med skolan, lägger mig i sängen och genom telepati hoppas på under.

När allt blev diffust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0