JAG HAR NACKSPÄRRRRRRRRRRRR

Hallåja (göteborgska).

Idag har jag varit väldigt effektiv, med total jävla äckelnackspärr, har aldrig varit med om liknande.
Igår hade jag Penny på besök men orkar inte berätta allt, ni får läsa hennes blogg, vi hade det så bra!

Iallafall, har varit på skolan halva dagen, och städat resten av dagen. Jag har verkligen stått på alla fyra med denna förjävliga nackspärren och skrubbat golvet och väggarna med tandborste!!(Okej det har jag inte)
Är sjukt slut i kroppen och nu längtar jag efter en bulle och Desperate Housewives, har börjat titta på dom igen. Det visade sig att jag inte sett hela första säsongen, eller, knappt sett den alls.

Dessutom har jag bokat tågbiljetter till Västerås, anmält mig till dansläger OCH beställt skolfoton. Pengarna bara rusar iväg. Känns lite hemskt eftersom man fick dom igår.

DESSUTOM HAR JAG NAMNSDAG IDAG. Jag älskar namnsdagar, inte för att man får några presenter eller någonting, utan bara för att alla (dom flesta) har en. Och någon har en varje dag. Liksom för sig själv. Och alla andra som heter likadant förstås.. Dom är nästan bättre än julafton!
Julafton är jobbigt, stressstressstress, städastädastäda, lagamatlagamatlagamat, ätaätaäta, och så får man sig en present wiho, sen väntar man bara på att släkten ska åka hem så man får sooova någon gång.

Iallafall, bullar var det ja. Hejdå!
(Och tack alla som grattat mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0