Tisdag.

Godmorgon. Eller särskilt god är den faktiskt inte, känner mig som en gammal kärring i princip. Eller en gammal snuskgubbe som alla är rädda för. PRECIS SÅ känner jag mig, denna ljuva, 8,0-gradiga tisdagsmorgonen.
Av någon jävla anledning var det roligare att se på Djungelboken från 1967 klockan 4 imorse än att sova. Så därför känner jag mig som jag gör.

Jag ska till skolan nu, men är för trött för att resa mig ur stolen, dessutom har jag inte sminkat mig och har jordens största finne i pannan. Alltså, småfinnar kan jag leva med, dom är nästan lite söta. Men när det kommer en stor jävla krater MITT i pannan är det en annan femma, ser ut som jag gått över till Kishti-hindu eller vad det nu är hon har för sig.

Jaja, ska väl ta och få fart på maskinen då, Ha en bra dag, det kommer inte jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0