Mama don't bring.

Paddling? Nej vet ni vad?
Typ såhär gick det till.

Rusade till Västermalm eftersom det stod att vi skulle samlas där, insåg att jag var ensam där. Fick panik, ringde lärarn, som inte svarade.
Efter en stund kom han gåendes pigg och hurtig som vanligt, ni vet hur det är med idrottslärare..
Vi såg ungefär fyra bussar åka förbi innan man fick skjuts av en annan lärare till Selånger kyrka, där klassen stod och väntade.
Sen anländer ettorna. I JEANS. Alltså förlåt, men hur tänker man om man kommer på friluftsdag i jeans och mjukisbyxor, när det REGNAR. Och man ska PADDLA.
Så vi fick inte paddla. Schysst.
Nog för att jag ville bryta ihop och lägga mig som en hög på golvet imorse men.. När jag väl kom dit kändes det ändå bra! Hade man tagit sig dit ville man ju inte hem! Då ville man ju köra igång!

Jaja, vår klass tog sitt pick och pack (ALLA MED RIKTIGA REGNKLÄDER :))))) och for hem till Line. Åt lunch vi fått av skolan, gofika och pratade lite om allt möjligt. Såg en film och myste väl inne i värmen igen.
Somnade i en och en halv timme på Lines soffa, och drömde mardrömmar. Vaknade helt förvirrad.

Nu sitter jag hemma i lgh och tänkte städa en sväng eller två, sen ska jag laga fiskbullar och titta på Grinchen.
Pusshej

Fina vi är va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0