Dag 20.

Jag åkte skridskor igår, sjukt roligt. Den här gången dock med obekväma skridskor, slutade nästan i tårar men man bet ihop. Kvällen spenderades framför tvn med pappa och de tre Step Up filmerna. ÅH DE ÄR SÅ BRA. Dom däremot, slutar alltid i tårar.
Idag fyller folk år, grattis alla som gör det. Hanna har namnsdag, grattis på henne!
Brorsan har redan fått alla presenter, på tolvslaget, så roligare än så blir det inte.

Jo han ska ha sina kompisar här idag, och pappa har fått för sig att vi ska åka på fest i Heilbronn. Jag orkar
inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Om någon undrar har jag dragit på mig en förkylning av värsta graden, kan knappt se rakt längre. Hela jag är omringad av sjukdom och illamående sedan ett par dagar tillbaka. Och jag har skolarbete att göra.
FLUC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0