True dat.

Hej på er, du, ni.
Idag är det torsdag, har jag hört. Och den här veckan har gått i 120 km/h. Not litterally though. Det skulle innebära att jag var Flash.
Just nu blir jag destraherad av reklamen på trean, så har lite problem med att blogga.

Har iallafall sovit hos Lasse i två nätter, igårkväll var vi hem och åt middag hos mamma. Gud vad härligt, har inte träffat familjen på 4 veckor. Sedan blev det bilåkning med Viktor och Wille.

Idag hade jag otroligt svårt att kliva upp, min dygnsrytm är helt fuckad sen jullovet, men det är smällar man får ta. Hade en spalektion, utförde en ryggmassage och en pedikyr på läraren så nu har jag garderats rejält till det praktiska provet på torsdag. In yo face!

Har även blivit tillfrågad att börja blogga på sundsvall.se för Hantverksprogrammet, gissa vad jag sa?
"ZZZZOOOOOOMMM"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0