JAG BRYR MIG MINDRE OCH MINDRE

Mina känslor har antingen fått totalt frispel eller helt enkelt sakta börjat tyna bort till småsmå amöbor utan någon egentlig plats att kalla sitt hem.
Detta gör att så fort jag känner något, glädje, ledsamhet, uttröttning, attraktion, lust, kärlek, tacksamhet eller ilska. Så bara exploderar jag i ett stort känslohjul som spinner och spinner tills jag lägger mig ner och bah DÖR. Nä, men blir tom.
Jag överreagerar kanske? Där har vi det! Jag övertänker och överreagerar om allt.
Titt på Britt, jag är min egen psykolog. bra. Mmm.

Nä nu ska jag sova, för jag ska jobba i 15 timmar imorgon.
Btw, lyssna på
Jack Moy & Glöden
På spotify, de är äckligt bra. Äckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0