Ändlöst levene

Sitter i sängen, vilket jag gjort hela dagen. Är så jävla arg och less på min förbannade körtelfeber.. Den bara fortsätter att jävlas med mig och mitt liv i oändligt många veckor.
Min kropp är helt slutkörd, och det näst intill blöder i min hals.
Det är tre veckor kvar i skolan och jag ligger efter så det bara dundrar om det.
Dock har jag betat av ungefär hälften iallafall.
Idag tänkte jag gå till körskolan och plugga teori, dock sprack den idén. Hade jag gjort det hade jag förmodligen varit sängliggandes imorgon också.
Imorgon ska jag jobba, så det var säkert bra att vila idag.
Jag sitter i sängen iallafall, funderar på att göra någon middag men det lär nog inte hända.
Lyssnar på fina låtar och stör mig på facebook. Idag har jag skrivit om hela mitt CV om nån ville veta, eftersom min dator är så fuckedup och förstör mitt liv ännu mer än vad körtelfebern gör.
Okej, så datorkåt är jag inte. Ville bara spontansöka ett ultimat jobb.
Två dagar innan löning är det iallafall, och mitt konto visar 4,53 kronor. Kanske får man ett tuggummi för det iallafall. Är sjukt sugen på mumsmums och glass, så äre nån som känner sig generös så är de änglar för evigt.
Nä, nu ska jag fortsätta göra ingenting, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0