Tisdag

Sjuk dag, allt är hel sjukt, så jävla sjukt. Osv.
Började med att missa första lektionen, var sjukt duktig och satte mig på skolan och pluggade en timme, innan jag fick reda på att min tre sidor långa uppsats som jag lagt ner min själ i inte handlade om ett godkänt ämne. Roligtva?
Fick göra som Patrik Isaksson och börja om på ruta ett.

Efter det flöt allt på som vanligt, gick hem och sov. Vilket jag lovat mig själv att undvika.
Jag har i princip gjort allt utom det jag skulle göra idag.
Tom ringde iallafall och väckte mig, vi gick på skattjakt och fick gratis middag på McDonalds!
Nu har vi sett på tv i tre timmar och skrattat hejdlöst, vilket absolut inte var kvällens originalplan. Dock stör det inte mig, jag har onsdag och torsdag på mig.

Nu ska jag fortsätta se på tv, och bara lapa i mig de sista fria timmarna den här veckan. P&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0