Tisdag

Tjabba! Helgen är över och likså är valborg. Det är maj nu har jag hört!

Fredag: vinkväll med ellen, somnade i Indal och vaknade med europas huvudvärk.
Lördag: 18års fest i Söråker, sjukt roligt med mycket trevliga människor.
Söndag: Kund kom på ansiktsbehandling, satte mig på tåget till Uppsala!
Måndag: vaknade i världens skönaste säng.
Började förtära alkohol vid ett-snåret då vi kom in till stan. Sjukt mycket folk, det var verkligen helt galet! Träffade gamla bekanta, stack ut till nyby en kvart, tog tåget till marma, gick halvvägs hem och blev sedan upphämtade och somnade före tolv!
Fantastiskt bra valborg, förutom att min plånbok försvann.
Nu ser vi på Captain America och om ett par timmar sätter jag mig på tåget hem igen! P&k!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0