Torsdag.

 
Det har regnat i flera dagar och det finns ingenting mer deprimerande, speciellt när man inte har något paraply.
 
Igår tvättade jag hela dagen, försökte mig på en liten städning men det rann ut i sanden. Idag har jag övningskört en hel del, och storhandlat. Tillochmed IKEA har legat på listan.
Så nu behöver jag inte gå runt i lägenheten med den enda fungerande glödlampan jag hade, beroende på vilket rum jag behövde ljus i.
Min lägenhet är LJUUUUS igen. Tvätten är sorterad, maten är inskyfflad i kylskåpet och diskmaskinen är igång.
 
Den enda manliga saken jag gjort idag är typ att döda en spindel.
Nu ger jag mig, ska se Ocean's Thirteen och pilla mig i naveln, städningen får jag ta hand om i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0