20091211



Idag fyller min pappa 42. Grattisgrattis :) Har inte träffat honom på tre månader nu, har försökt få tag i honom jättelänge, men idag ringde han så att jag kunde gratta honom. Blev jätteglad bara av att höra hans röst.. Händer itne spec ofta så att säga..

Annars har dagen varit ganska bra. Hade tyskaprov, gick bra. Halvsov på resten av lektionerna typ :) Förutom när penny hade idrottslektion, shit va man fick jobba då ;) hehe amanda med konditionen vet ni väl... Nä inte alls.

Helgen kommer att tillbringas med barnen & mormor som är barnvakt till dom (inte till mig, absolut inte ;) haha, aa... behöver jag säga mer? nä. men får väl se va vi hittar på.

Just nu är Hanna på väg ner till Stockholm, och jag kan ju berätta för er att jag är väldigt avis! Jag vill också åka till stockholm. saknaaaa! Hade jättemysigt hos mina gudföräldrar med Penny i somras :')

nyss ätit gröt kom jag på.

Min kväll lär väl bli ganska dryg, hemma framför tv:n kolla på idolfinal. ;)
Haha, gillar inte det programet riktigt längre. Första åren va ok,  och uttagningarna är rätt roliga och titta på.
Men klart man hänger med lite iaf ;) Tycker det är synd att Tove åkte ut förra gången, tyckte hon sjöng bra ja :)

Men nu ringer telefonen vi hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0