BRA DAG!!!!!!



HEJ FOLK!
Jag är jätteglad! Och har ingen aning om varför! eller jo, dagen har varit underbar :D kan vara därför haha!
Dagen började dock skitdåligt, men så fort jag kom utanför huset blev det bra :))
Hehe eller när vi kom till stan iaf, vägen dit va ju halvkul eftersom det regnade is så vi fick stanna flera gånger o springa ut för att skrapa rutorna! hahahaha

Började med razzia på jamjam haha! närå men köpte så mycket godis att vi fick en fucking papperskasse med oss, HAHA! Sen sprang vi vidare i äckelvädret till bion och sprang in och satte oss. Vi såg Alvin & Gänget 2 hahaha! Underbar film! Garva så jag grina hihi, så söta :') Men käkade alldeles för mycket godis under filmen, fick magknip så det skrek om et!

Sen stack vi vidare till ikea och jag köpte lite hyllor, ramar en spegel o lite annat skit som skulle kunna vara kul o ha ;) Bilder kommer senare, just nu sitter jag och funderar på vart jag ska ha min kycklingtavla.... ;)hehehehe

Har satt i första töjningen nu, men det ser jättetöntigt ut eftersom den är så liten hahaha ;) men men en kul grej bara! (y)

Btw jag hittade min lampa som var borta! Jag hade lampskärmen, men inte lampan... HAHAHA men nu har jag hittat den!!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0