dan före dopparedan, typ..?

Hej alla glada och icke glada nästan-julfirande bloggläsare! :D
Sorry för min torra uppdatering igår men var knappt hemma hehe. Och nu har jag iallafall klivit upp ur sängen, brorsan väckte mig tio. Han hade tydligen blivit tillsagd av mamma att väcka mig nio, men sötnosen gav mig sovmorron sa han :D hihi, ibland är småsyskon ganska gulliga! :) omg, trodde itne jag skulle säga nå sånt... :o menmen, det är snart jul så han va väl bara snäll för tomtens skull, eller?

Jag har iallafall ont i heeeeeeeela kroppen! Och jag har inte en blekaste aning om varför! Men värst är det i armarna och axlarna, och på höfterna har jag stora blåmärken av någon konstig anledning! ;o det gör skitont så fort jag rör på mig, och det började redan igårkväll när jag kom hem, så då satt man och tänkte om jag hade gjort något jobbigt under dagen? Nää inget speciellt, jo jag bar några tunga instrument (OCH HÖGTALARE!!) från idrottshallen till musiksalen efter volleybollen men inget mer :o

Haha juste......... Jag spelade gitarr inför hela skolan och tabbade mig nåt så jäävulskt.. pinsamt :) Men man får väl bjuda på sig själv! Spelade en takidalåt och en låt som musiklärarn skrivit som aldrig spelats live förut. Den gick faktiskt bra. Men takidalåten gick åt h-vete :)

Efter att man fått sina betyg (inga större förändringar sen förra året) så for man hem, gick ut med hunden och sen tog man bussen till sgtan och mötte upp mamma. Vi hämtade ut ett paket från pappa (julklappaaaaar!!) och mitt körkort, haha shit vad jag känner mig frän nu o har körkort HAH!

Sen skjutsade mamma mig ner på stan och jag gick och käkade på donken med emma och penny, haha trevligt trevligt, jag var på underbart bra humör! Sen vid typ halv sex for penny hem och det var bara jag och emma kvar, hhahaha flummade runt lite på stan, mycket skratt blev det. Och sen när hon åkte hem gick jag och mötte upp moa.

Vi fick skjuts upp till bion av hennes mamma och där väntade vi på jerbo och hans kompis, typ andré tror jag han hette, som för övrigt verkade ascool, haha! Dom kom dit ganska snabbt och vi köpte biljetter och satt och vänta på johan som kom med bussen, typ sent haha!

Sen gick vi och satte oss inne i salongen och jag och moa kunde som vanligt inte hålla oss för skratt.. Men vad gör man? ;D

Idag är det dan innan julafton, och min julkänsla ligger på en stor avlång ring nu. Det är synd alltså... Förra året kom min julkänsla i typ mitten av november :o Jag längtar inte ens tills imorn! Jo lite för klapparna, men det gör man väl alltid? ;) Ikväll kanske det kommer eftersom vi ska klä granen, kanske, kanske..

Nä nu ska jag gå och spela tv-spel med min lillebror haha! Ha det så bra, kommer nog bilder lite senare.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0