:)

Jaani, jag har insett hur f*ckat tråkig min blogg är! Men vene vad jag ska blogga om haha. Men tavk ändå till mina tolv bloggläsare ;) Hahaha, känn er ärade att vara en av dom säger jag bara ;) Meeen vad ska jag blogga om egentligen? :) Några tips?

Igår spydde jag, för er som undrar. så jag sitter hemma nu, och äter allt jag va sugen på :D dvs. müsli, oboy, chokladsås & kokosflingor :D mumms!! Haha, det är väl en bra start på dagen, eller vad tycker ni? ;) Jag mår faktiskt bra :) Var nog typ dålig skolmat elr nåt igår.

Men det skulle då knappast förvåna mig, vi måste ha det äckligaste skolmaten i hela sverige fyfan ;o

Nåt ni skulle vilja äta till lunch? ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0