GulJodOchGråttNyttHår, godjulochgottnyttår!<3

Hej alla små söta julfirande bloggläsare! :) Någon mer än jag som haft en riktigt mysig jul? ;) Hehe, ja iaf från och med att vi började fira den. Morgonen var ganska körig med bråk och stress, men det löste sig. :) Det hör väl julen till att vara stressad o shit? Haha, det första jag gjorde imorse var att rulla köttbullar! Haha, dom blev iaf asgoda ;) Vid halv tretiden kom Eva & Bertil, så då käkade vi massa gott och sedan kollade vi på slutet av Kalle. Haha, barna ba, men hallå! det här var ju förra året! hahaha :D sen skulle mamma naturligtvis diska och plocka undan maten, ställa allt på rätt plats, och vara sådär otroligt långsam som hon dom brukar.. Och barnen hann ju bli helt hysteriska innan vi började öppna klapparna hahaha! Riktigt kul vare.




 ~




Haha, och vi som sa att vi inte skulle ha nå klappar i år för vi ska till tallin istället, men blev det så då? ;) Haha, nog fick vi mindre saker, men det va ju ändå mycket.



Anders hemmagjorda julgodis, smaskens :)



Jag fick
En kokbok (haha som jag köpt själv)
En iPod av pappsen, är ganska kär i den satt säga :)
1000 svenska riksdaler att ha till tallin! hahahaha
Smycken av farfar :')
Nån porslinsburk av Eva & Bertil med pengar i hihi
Presentkort av gudföräldrar nere på Ekerö
Och töjningar till örat.

 ~  ~



  ~

Smyckena av farfar.

Brorsan fick en gitarr, faktiskt ganska schysst sådan, & en mobil,  haha stackarn har velat haft det aslänge! :') sött!

Jaa, jag hoppas ni har haft en bra jul, det har iallafall jag haft! :)


Nu sitter jag här i min säng, är allmänt glad. Har musik i lurarna och funderar över hur året varit. Hahaha gud vad djup jag låter. Kanske inte, men vem vet, det kanske bor en liten filosof inom mig, eller? ;) hahahahahahaha!
pusspåer! :D

Kommentarer
Postat av: emma

men gaaaaaaaaaaah! vetu hur jävla,fucking,kk,snpp,över avundsjuk jag är nu elller? :ooo

jag vill ju faktiskt också ha en orange IPOD NANO! (L) det har jag sagt till pappa,men inte fick jag någon eller :((((((

2009-12-25 @ 21:32:13
URL: http://emmasjolen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0