mysig värre



Har haft den här låten på hjärnan sen typ torsdags. Jättegullig :)

Vaknade för inte alls så länge sedan, har käkat lunch med barnen och mormor. Nu är dom ute, och jag ska försöka städa rummet och fixa lite andra saker, men vi får väl se hur det blir med det.

Igår kväll såg jag och mormor på Lilla Jönssonligan & Cornflakeskuppen. Hahaha! På VHS!! Hahaha kul var det. och mysigt. När jag kollade igenom våra gamla VHS-filmer hittade jag en massa från när jag var liten. :') Tror att jag ska sätta mig och kika på dom lite senare hihi.

Men nu ska jag nog klä på mig. Tror jag.
Eller sy klart klänningen jag började på igår... Jag kan inte riktigt bestämma mig, hahaha ;)
Aja, nu börjar jag dryga, hej mä er!
puss

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0