nu blev de kväller :)



Hallå gott folk!
Nu har jag ganska precis kommit hem från Eva & Bertil. Satt i köket förut och snackade med Anders och mamma och allt möjligt och insåg plötsligt hur saatans jävla hungrig jag var haha! Och vi orkade inte laga nån mat så det vare bara på med skoteroverallen och ut o åka till Eva & Bertil för o tigga till sig käk. Hehe, blev lite mackor och kall kyckling men det har inte varit så gott med mat på väldigt länge. Dock har jag sjukt ont i magen nu hehe. Tror jag va lite för hungrig ;) Undrar vad man ska ta och hitta på ikväll.. Det känns verkligen inte som att det är jul imorron. :o Men aja, grattis till Adam på namnsdagen iallafall! inte för att jag direkt känner någon adam menmen! :D nu orkar jag inte sitta här nå mer, ska nog gå och kolla om det finns något barn jag kan vara jobbig med :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0