NYåRSKRYSSNING HERE I COME!



OMGOMGOMG! Mitt nya favoritord! OHMYGOD! Haha, närå men skämtåsido.

Jag ska på kryssning! Känns sjukt bra! :) Över nyår, på nyårskvällen vid fem sticker vi över till tallin. Kommer fram vid tio på morgonen, då går vi i land, shoppar, checkar läget i tallin, och klockan sex åker vi tillbaka. Gissa vem som inte kommer sova tre dygn vid årsskiftet? Haha! Tänker såklart vara vaken, tänk om man missar något lixom? ;) Moahaha. Gud vad bra det känns!! :D

Blev typ överlycklig nu ja. För någon månad fick mamma för sig att vi skulle fara på kryssning. Men det kom aldrig riktigt till tavlan. Igår kollade vi på nätet igen och nu har hon bokat. :) Haha, det är förmodligen once in a life time som mamma kommer boka något bara sådär ;)

hehe, men nu svär mamma vid spisen så jag ska väl ta och hjälpa henne. Som att det skulle bli bättre om jag gjorde maten?! PAH! pyttsan heller. Men vad gör man inte för morsan? ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0