Tisdag helt OK faktiskt! :D



Hejpåer söta bloggläsare! :)

Nu har jag ganska precis kommit hem från skolan, varit ute med hunden. Blä vad mörkt det ääär. Jag höll ju på att dö! O det är bara för att vi såg på den där äcligt läskiga filmen i helgen :o Brukar inte bli sååå rädd såhär efteråt, men vad gör man?

Aja, nu ska jag baka! Det bler fikaförsäljning på öppet hus på skolan imorgonkväll. Och då ska vi tydligen baka massa kakor och bullar till det där x) Hehehe, det blir nog bra. Men med dagens tur lär det ju sluta i kaos. Slutar väl med att jag bränner ner huset, eller i alla fall köket.

Det är ganska coolt ändå att min mamma låter mig vara i köket trots att jag är en sån fara. Haha, fast det förstås, hon är ju inte hemma så hon vet ju inget. Tihi!
En annan sjuk grej är att jag faktiskt inte tänkt så mkt på att det är en dryyyyg tisdag idag. Kanske mitt hat mot tisdagar håller på att lugna ner sig? Typ som Antisimetismen eller vad det heter haha, har prov om det på måndag x) Och på fredag äre tyskaprov.

Nä nu blev det för långt.
pussN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0