wie!!

Hallihallå :)
Ganska precis kommit hem från bion. Såg Avatar... Hehehe, okej filmen var faktiskt halvdan ;) för mycket smurf och aliensnack över det för min smak ;) Men den blev naturligtvis sjukt mycket bättre eftersom man har sån bra humor och garvade mig igenom hela filmen! Haha, men allvarligt, filmen var ju så jävla ironisk så det finns inte, nå marsmänniskor som ber till ett träd eller nåt ;) hehehe.. aja,  hade ju med mig moa, aa ni vet, bill & bull HAHA! blev sååå mycket bättre vill jag lova! och visst är det underbart att kunna få vara sådär härligt jobbig på bion :) jag älskar det! därför är det inte så bra att gå på bio med mig! :D och verkligen inte bra att gå med mig och moa! :D vilket jag tror johan insåg rätt tidigt, haha stackarn va tyst hela vägen hem :) aja, vi skrämde väl ba livet ur han eller nåt, såå farligt kan det ju inte vara :) men nu är jag sjukt trött så jag berättar mer imorn!
puss!

btw: JAG HAR JULLOV!! :DDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0