Gymnasieföreläsning&Äppelpaj! (:

 ~


Helskön dag idag!
Hade musik för första gången på typ fyra veckor, wiie. :D
Efter skolan hann jag knappt hem och slå på brevlådan innan vi skulle åka på föräldramöte på skolan.
Efter det var det en otroligt lång, ganska dryg gymnasieföreläsning för alla nior.
Och har faktiskt ändrat mig ganska mycket vad det gäller mina tankar om gymnasievalet.
Den linjen jag varit rätt säker på förut verkar inte alls llika bra som jag trott.
Just nu lutar det mer åt Handel eller StilHälsaDesign för min del. :)
Får se hur det blir med det.
När man kom hem igen fick man äppelpaj av min gammelmoster som kommit hit från norge.
Hon och barnen hade bakat medan vi var borta.
Jaja, nu borde jag läsa igenom engelska lite till, prov imorgon, hugaligen.
Ha det bra! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0