Keep smilin' lads!

Good evening ladies. & lads.
Well.. Lad. As far as I know!

Part due, dök aldrig upp. I kind of ran out of pictures. Whatever.
Idag hade vi Avatartema på make-up:en. Coolt.




Fler saftiga bilder finns på fejjan, men just den rakt ovanför har jag skapat. NICE. Och där ni ser mig på bild har jag blivit sminkad av bruden nedanför, coolt det med.
Nu är jag sjukt trött. Kommer hem imorgon också, så blir nog lite uppdatering då.
Till helgen planerar jag att vara med min sötnos, sen fira jul med familjen.
På tisdag (om en vecka!!!!!!) åker jag och brorsan ner till papi.
WONDERFULLLLLLLLL!
Har inte träffat honom sen 12 juni, och inte varit ner sen mars.

Godnatt sötnosar!

you lift me higher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0