They're just old lies.

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Amanda Josefine Qvarfort.
Födelsedatum: 19 juli.
Hårfärg: Rödbrunt.
Ögonfärg: Grönagrönagröna.
Längd: 1.68
Vikt: runt 60 snåret
Skostorlek: 37
Klädstorlek: haha?
Civilstånd: I ett förhållande.
Humör: bra,mestadels. Jag har fucking nackspärr,men det är kanske inte ett humör?


SKOLAN
Har du bra betyg? Ja.
Skolkar du? Mja.
Vilken klass går du i? HVSHS10.
Vad heter din skola? Västermalm..
Försover du dig ofta? Nej.
Gillar du skolmaten? Ätlig, för det mesta.
Har du många kompisar i din skola? Ja.
Hur många går i din klass? 15.

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? Ja.
Vad heter isåfall din pojk/flickvän? - Pontus.
Längsta förhållande? Jadu.
Har du kysst någon? Never.
Har du haft ett one night stand? Ja.
Har du strulat med någon du inte gillat? Haha ja.
Har du haft 3kant? Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Kärlek eller pengar? Kärlek&pengar.
När hade du sex sist? Never done.


TILLSIST
Har du varit full? Ja.
Dummaste du gjort på fyllan? Drog till paris och sprayade triumfbågen i klara färger.
Vad ska du göra snart? Dekorera och servera mina muffins på cupcake corner, be my neighbor.
Vilket abonnemang har du? Halebop.
Har du skadat dig själv med flit? Nej.
Mår du bra? Jag mår utomordentligt bra.

nu ska jag dricka 7up och kolla på The Shooter with my ol' mates.
BAILANDO, hörs på onsdag?
PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0