Vi kör en sån här.

HAY!
Jag är här, härhärhär. I tyskland, hos fucking padre mia.
And I love it. Reallyy.
Resan gick väl.. Så dålig som man kunde tänka sig. Planet var bara 6 timmar försenat och när man äntligen fick kliva ombord var det bara smällkallt eftersom värmeaggregatet bara vägrade börja fungera. Fast dom fixade det tillslut, som tur var. Lord knows hur döda vi varit annars. He-He.

Kom fram till pappa vid kanske. Sex-sju-tiden igår kväll. Sen tittade vi på en film (vilken det var, det har jag glömt). Och imorse klev jag upp och duschade, käkade vrålfrukost och åkte med Grecia och hämtade hem lite julklappisaaarr.
Okej... Dom flesta "julklapparna" va till mig, men whatevvaaaaaa.


(JULKLAPPPAAARARRR!RRARARR!!!! Och ja mamma, dom är till dig..)


sneakpeak @ nyårsblåsan?

ni anar inte HUR sexigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0