Life has a funny way of sneeking up on you when you think everything's allright.

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Huvudpersonerna i mitt liv, förlåt min bok.
3. Hur lång är du? 167 och en halv.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Day & Knight.
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast?SammaLika
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Nytt nummer!:) /Jesper hålldin
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, beror på vad det är. DUH?
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I söndags, eller måndags..?
11. Vilken ögonfärg har du? Greenish
12. När vaknade du i dag? 10.24, då pappa smällde upp dörren och jag flög upp ur sängen.
13. Vilken är din favoritjulsång? Kylie Minogue – Santa Baby, eller?
14. Vilken är din favoritplats? På hela jorden? I armarna på någon jag tycker om.
15. Vilken plats föredrar du minst? I mörkret.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Säg det. Eller nej förresten, gör inte det. Jag vill att det ska vara en överraskning.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Dinosaurier, Harry Potter. Men då kanske man inte va så liten..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mitt egenlagade skämt inatt..
19. Hur stor är din säng? tillräckligt för att den är för stor för bara mig.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. Från LIDL.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Hur mycket kläder ska man ha på sig för att det räknas som kläder?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.
23. Hur många landskap har du bott i? 3.
24. Vilka städer har du bott i? Sarnen, om jag minns rätt. Utanför Stockholm och nu i en by. Utanför Sundsvall. Och ibland i Sundsvall.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor med strumpor i, om det inte är sandaler, men det använder jag inte satt.
26. Är du social? Faktiskt.
27. Vilken är din favoritglass? Spagetthiglass. Eller sandwich.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Chokladpudding, eller vaniljvispsglass med Daimkross i.
29. Tycker du om kinamat? Du anar inte.
30. Tycker du om kaffe? Nej.
Äter du frukost? Ja.
32. Sover du på någon särskild sida? Alla som finns.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa/kela? Obviously.
35. Är du en beroendemänniska? Nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner.
37. Vill du ha barn? Obviously.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Så länge ja inte fryser så är jag nöjd. 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Youghurt.
42. Äger du dyrbara smycken? Ja säkert.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Grey's Anatomy, skoja inte.
44. Kan du rulla med tungan? Nej.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Törnberg, Hanna, Penny, finns så många.
46. Sover du med gosedjur? Nej, haha eller det beror på.
47. Vad har du för ringsignal? Superspexat, Sony Ericsson.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina trosor.
50. Flirtar du mycket? Jag vet inte.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Revolt.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? SWR3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? God Jul lillebror! 
59. När var du i kyrkan senast? 21 November.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Thore Svensson, eller?
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 dygn, MAX.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Jag vet inte. Det var nog Penny när hon skrev en liten kommentar, sånt uppskattas. 
63. Vad lyssnar du på just nu? Petter – Logiskt
64. Har du varit med i tidningen? Ja.
65. Vad är det konstigaste du ätit? Kattgodis.
66. Vem såg dig naken senast? Pontus.
67. Vad är det för färg på din tandborste? Jag har en grå, en orange och en svart & vit.
68. Hur imponerar man på dig? Vara lite finurlig. Som jag. Och så får man gärna va lite som Vanheden. Han är bra.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Pappa, någon av dom bästa.
70. Har du någon piercing? Ja.
71. Din största vinst? Vann över Viktor i kortspel en gång, och det är nånting han sent kommer att få glömma.
72. Civilstånd? Gud vad jag hatar det ordet, det låter så fult. Men jag har ett förhållande. 
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, blogg.se, en handfull bloggar och sen hamsterpaj. Såklart.
74. Är du fåfäng? Nja. Beror väl på vem man jämför med.
75.  Ångrar du någonting du gjort? Ja.
76. Hur gammal är din pappa? Måste fråga, 43.
77. Vilket är ditt drömjobb? Jag vet inte. När jag var liten ville jag bli stämpelminister, men numera är jag inte riktigt säker på den biten.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Det finns det.
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? Katter, och en hund jag aldrig gav mig själv en chans att tycka om. Gud vad jag blivit blödig på sistone.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag tänker för mycket, är ganska spontan och hatar när folk inte tycker om mig.
 81. Svär du ofta? Ja.
82. Sverige när det är som bäst? Våren.
83. Kan du åka slalom? Ja.
84. Vad har du ätit i dag? Två skålar frosties, och till lunch blev det pommesfrites, sallad och jättekryddade kycklingvingar.
85. Vad har du för utbildning? Utbildar mig fortfarande.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ben, och mitt ansikte.
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Varför skulle jag skriva det?
88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag inte är så värst blyg av mig.
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag kan uppfattas som sur, vresig, tråkig.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Elvis, Jesus. 
91. Saknar du något? Kanske inte något, men någon.
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, det tycker jag.
93. Vad gör dig ledsen? Krav.
94. Vad gör dig glad? Mina vännisar.
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej.
96. Vad ska du göra i helgen? Ta det lugnt med min familj.
97. Vad är det knasigaste du gjort? Oj. Har gjort massa knas ju!
98. Vad har du för laster? Bredlast. HE-HE.
99. Vem är din förebild? Jag har ingen speciell. Tycker att mina vänner är ganska coola.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kissa.


Kommentarer
Postat av: penny

Roligaste personen du känner? Det värmde mitt lilla nakna hjärta kan jag lova!



Puss

2010-12-23 @ 22:42:50
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0