yeah we're going down

amanda qvarfort säger:

vetu vad jag tycker
jag tycker att vi kan pressa spotifyreklamen genom en pennvässare, finhacka den lite tjusigt, tjoff i en bunke, smör mjöl vatten & socker, vispavispavispa och skjuts in i ugnen i trettio minuter, skär upp kakan lite vackert, på med lite balsamvinäger i vackert mönster, sen slänger vi ner skivorna nerför typ eiffeltornet, kuta ner, ta upp moset och mosa det lite mer slänga upp det i luften,
pang ner i marken, stampa på de ett par gånger
och sen kastar vi resterna till grisarna
vad tycks?
delikat!

//ChristofferPersson// säger:

HAHAHAH LUGN NU !!!
leila bakar lr vad hahhah
hahahaha , jag håller med dig , DU TOG ORDEN UR MIN MUNN
hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0