AJdaskjllllldi'pöDXJNSyc< s,.a

JAHA! Nu sitter jag hemma i mitt kök med mina hemska syskon runt mig, och skriker på dom! Guuuud vad dom är puckade! Jag får ju nå fel! Jag orkar verkligen inte vara kvar i det här! LÄNGST UT I INGENSTANS! Fan vad less jag blir. Tänker supa mig stupfull och skära av mig handlederna snart, då händer det ju iallfall nåt i mitt pissiga liv. eller vad tycker ni ?! Kanske ska raka av håret innan, tatuera in mongo i pannan och pierca mig överallt där det går att pierca sig. Eller?! kanske ska sticka utomlands och bara lixom.. dissapear! Eller ha sex med alla lärare??! Näe där går gränsen. Undra vad folk skulle tycka då.. fast NÄE! Jag bryr mig ärligt talat inte! Jag skulle gjort det utan o skämmas. Om jag nu var så från vettet, vilket jag faktiskt inte är... än. 

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0