dåligt bloggande

Hejhej! Bloggade faktiskt ingenting igår. Eller jo på tekniken haha.
Men jag kom hem, lagade pannkakor (UÄH!!) och sen stack jag på träning.

Hahaha fail på det, trodde vi börja klockan sex men vi började halv åtta, oops. Men var med christoffer på gårn nån timme innan träningen så.
Träna mellan halv åtta & halv tio, sen for jag hem, duscha och gick och la mig.
Gjorde typ inget mer intressant.. Hah.

Idag äre tisdag, uschbusch!! not my day.
Ska ta bussen ner till matfors lite senare för att käka på dinos med ligan. Mysigt värre hahaha..
Men bloggar mer när jag kommer hem, om jag kommer på nåt!
puss

Dagens outfit, dålig bild och jag ser äckligt sur ut meeeen... :D


Jeansleggins Tallin
Linne GinaTricot
Halsduk Ginatricot
Kofta Second Hand
DUBBLA TJOCKSOCKISAAAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0