det är skam att man är uppe såhär tidigt ;)

Ännu en lördag att ta itu med. Härligt. Är på bra humör, har blivit bättre i förkylningen! :D
Sitter här och lyssnar på grym musik och ska snart städa klart mitt bombnedsalg till rum. Alltså jag fattar verkligen inte hur jag kan lyckas stöka ner så mycket på bara några dagar? Och så är det så fuckat dammigt, euw :S

Idag då, ska hoppa in i duschen lite senare, när jag blir klar med rummet, och sen får vi se om det kommer någon och sover här i eftermiddag, vem vet vem vet. Det lutar åt det iaf. :)
Blir det inte så kommer jag avlida av tristess trorja. Så jävla drygt att inte göra nåt!

Mamma & Anders kommer få nå besök ikväll, så det blir fullt hus.
Men nu ska jag städa klart!
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0