fuck voddler!!!

Jahmen tjeynare.

Hahaha lagomt less man blev nyss då, satt och glodde på en film, ganske bra faktiskt, och sen klappade voddler ihop när halva filmen hade gått, UUUHHHFFFF!! Det gör det jämt för mig!

I övrigt har min kväll varit hyfsat bra, har suttit nere och snackat massa skit med Bertil, Mathias, Michaela, Anders och mamma. Mycket trevligt faktiskt, haha ja herregud, vuxna är ganska coola ändå, bortsett från mamma. haha..

Satt och språkade en del med christoffer större delen av kvällen, dock över telefon eftersom han inte hade möjlighet att ta sig hit. La på ba för nån stund sen, som tur var innan voddler pajja så han slapp höra mitt damputbrott hehe.

Och nu är jag så förbannad så det är nog bäst om jag går och lägger mig nu tror jag, eller hur då ;) hahaha
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0