goodday, gladtjey

Tjatjatjäeynaree!
Jaani, förlåt för de horrlibla bilderna tidigare, moahaahaah, vilken humor alltså!;) HAHA.
Innan brudarna åkte hem lagade jag lasange, dock blev den inte färdig förrän lagom till deras buss gick så dom fick tyvärr inte smaka på min fantastiskt goda lasange!;)
Närå men den blev faktiskt lyckad! Nog bara för att Hanna hjälpte till, mästerkocken you know..

Har suttit och garvat åt våra fula filmer vi gjorde idag.
Tyvärr förbjöd Hanna mig att lägga upp dom, men jag tycker man ska kunna bjuda på sig själv! ;) Aja, jag ska inte ladda upp dom gumman, jag lovar. :)

Nu har jag bråkat klart med barnen, dammsugit överallt utom mitt rum, plockat undan kläder, och pratat en del i telefon. Har enormt duschbehov nu!!

Gjorde långa nationella provet i svenska idag, två timmar och 40 minuter. DRYGT! Blev klar en timme tidigt så jag satt och läste. Haha, jag har fan inte läst på riktigt sen typ i somras?! Men det suger. Min bok var asdålig, ändå hann jag med typ sjuttio sidor. Dom bara knarkar hela tiden i den hihi.

Men nu dör min dator snart, och jag ska hoppa in i min älskade dusch!

Imorn slutar vi tolv, lovely!
Får se om jag hittar på nåt, och vad som händer i helgen ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0