goodmorning sunshine

Goodmorning! Haha eller jag har varit vaken sen nio men ändå haha :D Bloggade typ ingenting igår men vafan, måste ju vara social med mina babes! ;) Satt nere i köket och käkade frukost, praliner & drack juice till typ midnatt. Sen gick vi upp och tvättade av sminket och det, satte igång PrettyWoman. Men haahaaa.. inte fan var jag vaken eller ;) Såg högst typ en halvtimme sen somnade jag som en stock. Sov ända fram till klockan nio men sjukt konstiga drömmar på köpet! Helwierd, blir fan lite småskraj för dom ibland haha. Lyckades få liv i tjejerna också, och vi satte igång ytterligare en film. Raising Helen den här gången. Fan vilken lång film :o  Den tog nyss slut, men då var vi ner och käkade frukost efter halva filmen också hehe. Penny (sjuklingen :( ) åkte precis hem, så nu äre bara Moa som smyger runt här. Ska nog få henne att hjälpa mig packa inför tyskland också.
Kanske blir träning ikväll, får se hur pigg jag är då. Vi hörs senare!
puss


diggar bilden rätt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0