lördag, dag på stan med familjen :)

Hemma från la staden! Ganska bra dag, lackade dock ur nåt så jävulskt på brorsan på hemvägen. Att han inte kan låta mig vara åtminstone en halvtimme?! uhff.
åkte först till stan sen birsta, blev två par jeans som fick följa med hem, gillagilla! Betalade knappt nånting alls för dom :D



CheapMonday

CheapMonday

Var även inne på toysrus halva dagen typ hahaha, letade doppresent till någon av mammas arbetskamraters barn. Blev en gigantisk nalle. haha den var helt enkelt underbar ju! :D Vem skulle inte vilja ha en sån här lixom?


Kolla blicken! :')


Och den blev inte mindre när ja slog in den heller.
Men jag blev seriöst kär i nallen! :D gemig.

Efter det drog vi ner till birsta, mötte upp Mathias & hans 7åriga dotter hilde som skulle ta hål i öronen. Sötaste flickan i stan tror jag! :')
Nu ska jag dammsuga mitt vidrigt skitiga rum, euw, en vecka! :S Haha, tror mamma har smittat mig med sin städnöja, jag kommer ju få men för livet för det här haha. Euw.. Penny & Moa kommer förhoppningsvis ikväll och sover här, funfun! :)
men ska dra nu, återkommer om jag har något viktigt att säga! ;)
kyyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0