muahaha

Hejhopp!
Nu sitter jag muntert i min säng och bara är! Haha, sött va? Hahaa,  har inte börjat med konsthistoriepluggeriet än heller, buuusiiigt! Nej men ska faktiskt göra det nu... snart...
Är nästan klar med Majas byxor, tog bara en liten paus... en liten..
Är glad! Bara så ni vet det likson hah.. Jajjemen!

Ni är bra söta ni som kommenterar btw! det är inte många, men ni är värd en hiss! ;)

Slänger upp en snygg bild på mig själv oxå, ego you know 


Men nu ska jag kila ner i vår IIIIIIISKALLA skolsal för att bli klar med dom där nedrans byxorna.
blir det en bild sen kanske? kanskekanske.. ;)
puss

Kommentarer
Postat av: christian

woooohooooooooo när kommer du med hissen??? :D

2010-02-23 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0