mundäy

Halloj! Måndag idag nivet. Har teknik och försöker hitta fakta om hårtorken, funderar på att göra en liten ruta om babyliss. För det finns verkligen ingenting om hårtorken!!
Idag kommer jag förmodligen ha lika långtråkigt som i helgen. Det är tydligen ingen träning ikväll. Snart går jag ju och hänger mig, tristare jävla liv får man ju tamefan leta efter. Det närmaste som händer är väl typ.. helgen ? Kurs ? Till Amanda ? Inte fan vet jag. Men om två veckor plus en dag drar jag och Moa till Deutschlandet! ;D Fyfan vad kul, längtar som fan. Men med det kommer naturligtvis massa annat skit, som jag däremot inte orkar ta upp här.
Vi hörs när jag kommer hem kanske
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0