sagsfghjhsgafddgf



denna person har bra andedräckt - haha öh? penny för hon knarkar halstabletter ;)
denna person skulle jag kunna göra allt för - dombästa
denna person älskar jag mest - mamma
denna person har jag haft sex med - l.v
denna person är det bästa som har hänt mig - dombästa
denna person finns alltid där för mig - moa hallqvist
denna person saknar mig - natalie forsberg
denna person skulle jag ringa om min pojkvän hade tagit livet av sig - hm, hanna stennek
denna person vill jag kasta en sten i huvudet på - eheheeee.
denna person är bra på att kyssas - hm, haha ?
denna person kysste jag senast - asso aa?
denna person är värd guld för mig - hanna stennek
denna person kommer jag aldrig svika - dombästa
denna person är kul - finns många sådana
denna person är gullig - maja höglund
denna person fick jag senast ett sms ifrån - christoffer spjut
denna person skickade jag senast ett sms till - christoffer spjut
denna person va jag hemma hos senast - hmm, penny asklöf jacobsson
denna person va senast hemma hos mig - hanna stennek trorja
denna person va jag senast på fyllan med - haha, det tar vi inte här.
denna person låg senast i min säng - hanna stennek
denna person har jag haft roligt med - dombästa
denna person har alltid varit något extra för mig - natalie forsberg
denna person har jag släppt kontakten med - sara lindblad
denna person kommer jag aldrig släppa kontakten med - dombästa
denna person va jag senast på toaletten med - hanna stennek & penny asklöf jacobsson
denna person delade jag senast en cigg med -
denna person sov jag senast hos - hanna stennek?
denna person sov senast hos mig - vet inte! tjejerna?
denna person är min älskling - hihi!
denna person vill jag inte tänka tanken på att mista - pappa
denna person har jag bråkat med många gånger - emma
denna person hatar jag - pass
denna person vill jag ha sex med - hohooo!
denna person vill jag ta en tugga av - jesse williams
denna person vill jag lära känna bättre - hmm.
denna person pratade jag senast med på msn - vet ej
denna person pratade jag senast med i telefonen - christoffer spjut
denna person har jag varit ute med på natten - dom bästa
denna person har jag sovit med i någon annans säng - öhm. aa, jag vetefan :D
denna person har jag sovit hos - ööh, många haha.
denna person har jag käkat godmat med -dom bästa!
denna person va jag senast med på bio - moa hallqvist, johan forselius, tom jerbo & nån till
denna person kollade jag senast på film med - alice kamf, den ni!
denna person skrek senast åt mig - mamma
denna person skrek jag senast åt - mamma
denna person är min storesyster - -
denna person är snygg - natalie forsberg
denna person saknar jag - natalie forsberg
denna person är mysig - många de. 
denna person va jag senast tillsammans med - haha aa
denna person äcklar mig - haha
denna person skulle jag ge en halv miljon för att kunna klara sig i cancer - pappa
denna person är bäst - jag!
denna person ska jag träffa nu - han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0