StoneCold

Ja hej. Ledsen för usel uppdatering, hoppas jag inte tappar läsare, men idag har inte varit min dag.

Ända sen jag satte foten innanför dörren har jag bara varit oönskad i vad jag än gjort känns det som. Lagade mat, men naturligtvis blev det bråk. Vi fungerar inte ihop helt enkelt. Eller.. Jag fungerar inte med min familj. Ofta är det så att jag bara inte orkar närvara i den, så jag stänger in mig på rummet och umgås helt enkelt inte med dom, men vi växer bara ifrån varandra ännu mer, och snart kommer jag inte känna igen mig hemma längre. Men jag orkar inte göra någonting åt det, jag försöker tänka positivt, och tänka att jag ska kunna få ta nya tag om jag kan ha en lägenhet i alla fall på veckorna, så vi slipper den här intensiviteten som finns, jag bor för tätt inpå, & alldeles för långt bort, jag behöver space. Jag vill bara lägga mig ner och gråta, jag försöker, men det kommer inga tårar. Det finns inte plats för dem. Jag har tappat förmågan att kunna gråta. Betyder det att jag är, eller skulle vara, lycklig nu?

Annars har min dag varit helt okej, gått sjukt jävla långsamt dock. Och imorgon har jag fysikprov så jag måste verkligen börja plugga till det nu. Jag vet att vi håller på med mekanik, men där tar mitt kunskapsförråd slut. Fan, man skulle varit vaken iallafall en lektion den här terminen... Krya på dig Moa älskling! Jag saknar dig.
Imorgon ska man iallafall få umgås och ha kul, bara släppa taget ett tag, med de jag älskar, fyfan vad skönt!

Slänger upp en snabb dagens outfit innan jag öppnar fysikboken.

Dålig bild men har inte tid för nåt annat.

Linne GinaTricot
Tröja Lindex
Baggyjeans NewYorker
Halsduk GinaTricot

Ibland förvånar du. Du får mig lysa för stunden. Är det här kärlek?

Kommentarer
Postat av: mormor

Snacka om kärlek - ok då. Är det fiskpinnar? Kom igen Amanda raring!!!!BAMSEKRAM TILL DIG//mormor

2010-02-20 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0