strugglin'

Alltså vad är det med mig? Jag har försökt skriva det här minst tio gånger nu men allt låter bara fel, så jag låter bli att nämna mina problem just nu. Dom får vänta.

Nu ligger jag nyduschad och grymt trött i min säng och funderar lite. Över dagen, vad jag lyckats med. Haha, sjukt tråkig dag egentligen, måndag, kom hem äckligt jävla stressad och lagade mat ( eller ja, mat & mat kan jag väl inte kalla det, men jag gjorde nudlar och stekte ägg till min käre broder ) sen städade jag lite duschade och hoppade på bussen till matfors. Satt på gårn med christoffer ett tag, sög rätt hårt, var på dåligt humör, sen gick jag till träningen och åkte hem. Set är allt jag åstadkommit idag, herregud.

Vilket miffat inlägg, glöm att ni läst det x)
Nu äre min älskare John Blund som gäller ;)
puss


Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for

dagens hjärta går till Penny, jag älskar dig gumman.

Kommentarer
Postat av: penny

duärbäst

2010-02-23 @ 17:41:06
URL: http://pennyasklof.blogg.se/
Postat av: Erlingkajsa

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 18:39:24
URL: http://erlingkajsa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0