tjuudäjj

Jahej.
Lite småputt nu av någon andledning. Hehe, slutade två efter et sjukt jävla dryg dag i skolan, det är ju tisdag nivet. ;)
Hehe, hade nationella prov i svenska, gick ju hyfsat iallafall! :)
Sen efter skolan åkte jag hem en snabbis innan jag for till frissan, klippte mig bara. Blev typ ingen skillnad mer än att hon tog typ två cm slitet, klippte kortare lugg igen & sen blev det mer uppklippt.




Nu sitter jag i min säng och surar, lyssnar på lite dålig musik och tycker synd om mig själv. Haha sånt som jag är bäst på ;) Har ingen andledning att sura men det känns bra iaf. Drog ut på det här inlägget endast för att penny har lite smådamp för att ingen uppdaterar haha! :D
busigt!
ska nog hissa & dissa lite senare, måste bara tänka up vad jag ska skriva om hääähh ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0